Mesogun therapie

Mesotherapie is een behandeling waarbij door middel van kleine prikjes een vloeistof in de huid word aangebracht, deze vloeistof bestaat uit een krachtige cocktail afgestemd op uw huidtype en wensen.

Mesotherapie kan ook worden ingezet voor het bestrijden en voorkomen van rimpels en andere tekenen van huidveroudering maar is ook zeer effectief voor het bestrijden van haaruitval en of kaalheid.

Kaalheid of haarverlies kan ontstaan door slechte voeding of stress maar ook door infectie, zwangerschap, meno- of andropauze of is leeftijdsgebonden. Mesotherapie- haar is een unieke mesotherapie toepassing tegen kaalheid. Mesotherapie – haar behandelingen remmen haaruitval of stoppen deze zelfs geheel.

Bovendien stimuleert  mesotherapie de zogenaamde ‘donshaartjes’ zodat u opnieuw een volwaardige haardos krijgt.

Schadelijke gevolgen van bijvoorbeeld roken, luchtvervuiling en zonlicht worden hierbij ook aangepakt. Afhankelijk van het te bereiken resultaat adviseren wij om de behandeling in kuurverband toe te passen, u zult dan wekelijks of 2-wekelijks terug keren naar de salon voor een behandeling na de kuurperiode kunt u er voor kiezen om elke 6 maanden terug te keren voor een touch up behandelingen, op deze manier optimaliseert u het effect en kunt u de resultaten langer behouden.

Wij werken uitsluitend met met innovatieve apparatuur, onze nieuwe generatie pistor is een volledig computergestuurde gun, hierdoor wordt het uitvoeren van de therapie bijzonder eenvoudig en wordt het risico van te veel of te diep behandelen uitgesloten!

De behandeling is veilig en nagenoeg pijnloos !